Friday 3 October 2008

Dece?

De ceva vreme în coace mă tot gădesc să scriu şi eu un blog. Moda este de mult, dar pe mine nu m-a prins până acum. Nu am înţeles scopul chiar dacă lumea a tot încercat să îmi explice. Un bun prieten din România îmi spunea să nu mă apuc dacă nu am ceva de spus. Aşa că m-am tot gândit în ultima perioadă la lucrul acesta şi am ajuns la concluzia că am multe de spus. Domeniile sunt multe şi o să le vedem pe parcurs.

Dar de unde până unde am ajuns totuşi să fac acest pas. Ei bine vina aparţine lui Picasa 3. Unul din colegii de munca mi-a arătat Picasa 3 instalat la el pe calculator şi cum sunt un devorator de aplicaţii Google, am zis să văd şi eu despre ce este vorba. Şi uite aşa din click în click am ajuns să am şi blog.

Motivul cel mai important pentru care totuşi am zis acum este întoarcerea în România pentru trei săptămâni. Mă întorc după 2 ani şi jumătate, şi am de gând să scriu cum văd eu România prin ochii mei. De bine nu o să citiţi şi nu neapărat că sunt gică contra, dar mai ales pentru că am plecat din România de la început pentru că mă săturasem de locuitorii ei.

Am zis,

Lidra

No comments: